دستگيري عامل جنايت طبقه چهارم مجتمع تجاري صادقيه
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

به گزارش سرويس ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مأموران کلانتري 140 باغ فيض در 30 فرودين ماه سال جاري در جريان وقوع يک فقره فوت مشکوک در طبقه چهارم يک مجتمع تجاري واقع در فلکه صادقيه قرار گرفتند. با حضور مأموران کلانتري در محل، فردي به نام ?احمد? 37 ساله به مأموران اعلام کرد که پدرش به نام ?علي? 58 ساله به علت مشکوکي در محل کارش فوت کرده است.

در بررسي ها مشخص شد که مقتول بر اثر اصابت ضربات جسم نوک تيز به قتل رسيده که موضوع به پليس آگاهي تهران بزرگ و قاضي کشيک ويژه قتل اعلام شد. با حضور بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران، کارآگاهان و عوامل تشخيص هويت در محل جنايت، بررسي هاي اوليه نشان از اصابت ضربات جسم نوک تيز به ناحيه شکم و سينه مقتول داشت که پرونده مقدماتي با موضوع قتل تشکيل و به دستور قاضي، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. بررسي صحنه جنايت توسط کارآگاهان و عوامل تشخيص هويت نشان از آن داشت که ساعت ها از مرگ مقتول گذشته، همچنين در ادامه بررسي ها مشخص شد که در ورودي شرکت ضدسرقت بوده و دستگاه DVR (دستگاه ضبط کننده تصاوير دوربين هاي مداربسته) به سرقت رفته است.

با توجه به دلايل و شواهد بدست آمده از صحنه جنايت که احتمال دخالت افراد نزديک به مقتول را در اين جنايت متصور مي ساخت، کارآگاهان به تحقيق از دوستان و اعضاي خانواده مقتول پرداخته و اطلاع پيدا کردند که فقط يکي از فرزندان مقتول به نام ?محمود?31 ساله نزد پدرش مشغول به کار بوده و علاوه بر کليد در ورودي شرکت ، خودرو متعلق به مقتول نيز در اختيار وي است. با توجه به دلايل و مدارک بدست آمده از محل جنايت، کارآگاهان به تحقيق از محمود پرداختند اما در تحقيقات اوليه منکر هرگونه اطلاع و دخالت خود در قتل شد .

محمود در اظهارات اوليه خود مدعي شد که چون پدرش از شب گذشته به منزل مراجعه نکرد، وي به همراه برادرش به دفتر کار پدرشان مراجعه کرد که درآنجا با جسد پدرش روبرو شد. در شرايطي که محمود همچنان منکر هرگونه دخالت يا اطلاع خود از قتل پدرش شد، کارآگاهان با اخذ دستور قضايي به محل سکونت وي در خيابان آيت الله کاشاني رفته و در بازرسي از اين محل موفق به کشف وسايل خارج شده از شرکت از جمله دستگاه DVR شدند.

با کشف وسايل شرکت از محل سکونت محمود، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و در اولين اعترافات با بيان اينکه بدليل اختلافات خانوادگي از سه روز پيش تصميم به قتل پدرم گرفته بودم گفت: يک عدد چاقو را در محلي پنهان کرده و روز حادثه در حالي که وي روي مبل نشسته بود با چاقويي که از روز قبل داخل شرکت پنهان کرده بودم، يک ضربه به سينه او زدم پدرم از جايش بلند شد که چند ضربه ديگر به سينه و شکم وي وارد کردم و او روي زمين افتاد. پس از آن با برداشتن دو فقره چک از داخل جيب هايش، سوئيچ خودرو، کيس کامپيوتر و دستگاه DVR دوربين هاي مداربسته، از شرکت خارج شدم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم، متهم با قرار بازداشت موقت براي انجام تحقيقات تکميلي و مشخص شدن انگيزه اصلي ارتکاب جنايت، در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: حوادث , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید